Hello...

Goddagens!
Hemma från arbetet som jag lyckades masa mig till i dag.
Jobbigt som tusan och jag fick verkligen kämpa...
Hade kunnat somna på stående fot, kräkas av utmattning men jag lyckades hålla emot och köra på. Kanske ingen vidare merit men jag är nöjd över att åtminstone köra fröken och sedan tömköra åringen. Gick riktigt bra även om han blir vildare och större för var gång vi ska arbeta. Jag undrar var det kommer sluta med lille Golden Bite. Finns en risk att han blir stor som ett hus och då vet jag inte om han kommer få behålla kulorna särskilt länge till...inte med det beteendet han har för stunden i af. Namnet han har är verkligen mitt i prick...kunde inte hitta ett mer passande...

Nu ska jag försöka repa mig lite.
Är sååå trött och måste få i mig lite mat och en dusch.
Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0