Happymonday...

Nyvaknad och på väg till arbetet.
Känns bra med sovmorgon
även om det inte blivit särskilt många timmars sömn i natt.
Förstår inte varför jag bara inte kan få sova...
det är väl inte för mycket begärt eller?

Skitsamma nu är det som det är...
såg att jag blivit taggad på fb nu på morgonen sedan lördagen.
Kanske inte de mest underbara bilderna
men jag vet ju att det låg en sjukt rolig kväll bakom dem=)
Tack alla underbara för att ni gjorde min lördags kväll...älskar er!!!

Nu är det tandborstning på g och sedan borstning av bilen...
Får se vad arbetet bjuder på för uppgifter i dag med kyla och snö.
Har ju en vecka fylld med massor av resor och arbete
men jag ser framemot det...
Spänd av förväntan...

Happy monday....kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0