Fbgroups...

Lisa hade hittat två Fb grupper som jag var tvungen att gå med i...
för de var så mitt i prick.

-I create scenarios in my head that will never happen in real life.

-Saying "It´s ok" but secretly knowing its killing you inside.

Precis så känner jag alltför ofta.
Varför kan man då undra?
Jo för att jag vill vara så snäll mot alla hela tiden och inte såra.
Så därför gör jag illa mig själv på det sättet.
Men förhoppningsvis så märker ingen det
utan de märker bara att jag blir glad för deras skull...
att de blir glada av det jag gör.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men varför tror du jag gick med i dessa då, jo, för att jag känner precis likadant och gör precis likadant;) Egentligen vill jag nog inte att folk ska tycka synd om mej för jag vill inte att dt ska behövas, och så en e jag en stor drömmare oxå vilket gör att jag ofta blir besviken när det jag tänkt mej inte sker...Man har sett för mycket film under dessa 17 år helt enkelt;) KRAM<3

2010-02-15 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0