MOP

Hejsan hoppsan!
När jag duschade för en liten stund sedan så kom jag att tänka på en sak...
En sak som har med hår att göra.

Det är nämligen så att jag skulle ha balsam i håret
och kom på att jag hade ett balsam ståendes
med en liten skvätt kvar i och i dag tog jag och lyxade till med den...
Anledningen till att jag inte kastat den lilla skvätten är för att det är så ruskigt bra!!!!



Det jag skriver om är denna underbara produkt
som heter
MOP C-Curl Enhancing Conditioner.
Ett långt namn men då har jag verkligen klargjort vilken jag menar!!

Denna produkten är ett balsam som passar bra till och är utvecklat främst för lockigt hår.
Men den är utomordentlig till hår med lite självfall också
om man önskar framhäva det.
Redan när man applicerat det i handdukstorkat hår
ser man hur håret drar ihop sig och
ger fina vågar/lockar(jag har små lockar i mitt hår).
Låt det verka några minuter och skölj sedan noggrant.

Vill man sedan styla håret och hjälpa stunsen i håret
lite extra på traven så kan man även använda MOP Curl Defining Cream.

Produkterna som jag nämt äger jag sedan många år tillbaka
och de har inhandlats på Bellbox*.

*länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0