i lopp sex smäller det.

Burr...jag fryser som en toka
men jag är enbart hemma en snabb sväng för att byta lite kläder.
Var tjugo minus när jag körde fyra åringen i dag och det kändes.
När jag klev innanför dörren här hemma
så var det varmare att ta av sig kläderna än att ha dem på sig.
Det säger det mesta.

Men nu springer jag inte runt naken för den skull
utan jag har myst in mig i sambons kläder
och ska alldeles strax svida om till jobboutfiten igen.
Elementen här hemma har förhoppningsvis arbetat på högtryck
så att de är varma och torra, redo för att arbeta x-antal timmar igen.

Nu hoppas vi på en lyckosam kväll på Romme
men vi är ju underdogs så det kan bli tufft.
Vi får se om några timmar.
Och om jag kommer ihåg så kan jag försöka dokumentera
en kväll på travbanan.

Hoppas ni får en underbar fredagskväll!
PoK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0