Yummie!!

Yummie!!!
Min potatis och purjolökssoppa
som jag precis gjorde blev sjukt god!!!
Nöjd med mig själv
och så glad att jag lyckades ta mig i kragen och göra den.
Ska försöka lägga en make också
innan det blir dags att åka till stallet och ta in kusarna.
Är trött och slut men det vankas kräftskiva till kvällen
hos makarna Ivarsson,
så vi ska väl dit och säga hej åtminstone.
Jag har ingen ork att stanna
för jag ska som sagt upp och jobba i morgon.
Hockey om lite mer än en timme.
Clas Ohlson cup.
Men jag hoppar det, blir mysstund med Grynet och en film i stället.
Fick hem en ny som heter Remember me
med Robert Pattinson från Twilight serien...
Men nu tar jag tag i detta...måste få ett ansikte först!!!
Härlig fredag på Er allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0