I´m in the room, it´s a typical Tuesday night...

Fortfarande sjuker i dag.
Sitter i soffan med hockey mysdressen på mig.
Känner mig allmänt äcklig.
Har en skål med glass jämte mig samt en kopp te.
Hela morgonen har jag legat i någon form av feberdimma och drömt hemska mardrömmar som jag nu efter några timmar kan skratta om men det var hemskt under tiden det upplevdes i drömmarna. Jag ville inte återvända till den drömmen så jag tvingade mig själv ur sängen även om jag mår sämre i dag än under hela gårdagen. Jäklarns skit då jag inte har tid för sådant här. Måste arbeta men jag har ju hela helgen framför mig och då har jag tillräckligt att göra. Helt på egen hand så då är det bara att bita ihop och se glad ut. Men det klarar jag utan problem.
Dagen har passerat till större del och jag har gjort ingenting.
Känns som att livet står på paus.
Vill tillbaka till den där otroligt roliga båten
som vi var på för snart en vecka sedan.
Så sjukt skoj med brudarna och jag vill tillbaka.
Älskar känslan av att vara ute och festa med tjejerna och sedan avsluta kvällen/natten/morgonen med en liten minipicnic med vy över Ålands skärgård. Underbart mysigt och att få umgås med sina älskade vänner, skratta och bara njuta av stunden här och nu. Det är livet. När jag sedan får toppa kvällen med att få krypa ner bredvid hjärtat då är det komplett.
Då är jag lycklig.
Tack alla för att  just Ni finns i mitt liv!!!!
Ni vet vilka Ni är och jag är så otroligt tacksam!!!
Dagen efter så tillbringade vi lite tid på spa vilket inte var helt galet.
Så skönt att få bara ta det lite lugnt med bubbel och tjitt tjatt.
Åhhh jag vill tillbaka!!!!!!
Vill inte ligga här och må bajs.
Men på torsdag ska jag få träffa min söta då jag ska bli bjuden på bullar.
Bakdrottningen har varit i farten och jag ser framemot att mumsa!
Så även om jag längtar tillbaka
så ser jag dessutom med glädje på framtiden
för det är mycket roligt som väntar.
Livet är gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0