just gonna stand there and watch me burn, but that´s allright because I like the way it hurts

Tvättar.
Äter blåbärspaj.
Min alldeles egna hemmagjorda.
Gott.
Ska bädda rent i sängen.
Städa badrummet.
Laga mat.
Diska.
Gå med hunden.
Ja som Ni märker rullar vardagen på i ett rasande tempo.
Jag hinner inte med som vanligt
men får i af en del saker gjorda och det är alltid positivt.
Förmiddagen har spenderats på arbete som vanligt.
Stress hem och duscha, sminka samt fixa håret.
Och därefter for jag till arenan för att möta upp Jessica och Tobbe.
Det var dags för fotografering.
Länge sedan jag stod framför en kamera
men det väcktes ett sug att göra det lite mer så småningom.
Tycker personligen inte att bilderna blev särskilt bra
men jag är en kritiker med stora mått
så kanske inte så bra att fråga mig
för jag finner alltid saker att klaga på.
Nu ska jag kila ner och hänga tvätt.
Alltså göra min plikt;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0