Himmel, hinner ju inte med...

Himmel vad timmarna springer förbi.
Varit i Rättvik med pojkarna och kört snabbt.
Gick superbra trots en del tokerier.
Sista starten vi körde drog femåringen i väg
så jag var alldeles i chock.
Öppningen var väl lite väl häftig
men han visa verkligen att han kan vara med...
Få se nu om det blir start nästa vecka.
Anmälan går ut på torsdag morgon så en dags betänketid.
Har duschat, ska försöka fixa mig och ta mig i kragen.
Har arbete till kvällen men är så slut att jag inte vet om jag orkar.
Tror det blir en promenad till Heden
och sedan så kan vi hoppa av här inne på Noret när vi kommer tillbaka.
Så bäst att äta lite och sova en sväng så jag orkar...
Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0