Lågskor soon to be mine...

Tiden springer i väg och under hela gårdagen
lyckades jag inte slänga in ett endaste inlägg.
Inte ens ett tråkigt.
Och nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Fastnade i soffan efter arbetet.
Och nu är det svårt att ta sig ur den.
Pratade precis med en butik i Borlänge
angående ett par skor som jag lagt undan till fredag.
Nu ska jag bara ordna slantar så jag kan lösa ut dem.
Funkar liksom inte att springa i höga klackar hela tiden
och som det är för stunden så har jag inga lågskor
som det inte läcker in vatten i...
och vita tygskor är ju inget man gärna hoppar ut i leran med...

Är på väg in i duschen.
Sedan promenix med dogsen.
Solen skiner lite grann och jag har planerat lite för min balkong i dag.
Har ju nämligen inga möbler men en plan finns det allt!!!!
Men för att den ska bli verklighet så måste jag till ett IKEA varuhus.
Undrar när det ska ske.
Förhoppningsvis någon som är sugen snart...


Kommentarer
Postat av: Kicki

Finns ett väldigt bra IKEA i Örebro har jag hört ;)

2010-04-07 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0