Söndagen är slut. Snart i af.

Nu ska jag krypa ner i sängen efter en otroligt lyckad helg.
Släkt och vänner i kombo kan inte bli fel.
Älskart!!!

Sett en bra serie nu på dvd, Generation Kill!!
Gillar den för verklighetsskildringen i den trots att den är lite rå i språk och död. Men samtidigt så är det förmodligen så det går till, mer eller mindre, i livet. Helt klart superbra och Alexander Skarsgård är här i sin bästa roll hittills!!!

Jaja....nu ska jag sluta babbla men jag vill tacka min underbara familj...denna helgen slår mycket! Och Linda du var såååå duktig i dag, jag menar det verkligen. Och det var otroligt roligt att få se dig på tävling=) Du och Birken är snygga tillsammans!!

Jag, Svea och Sofie har i dag bevisat att en Peugeot 106 rymmer desto mer än man tror. Vi fick in två vuxna, ett barn i barnstol, en barnvagn samt två hundar och packning när vi skulle ta oss från Pingbo upp till Sveden.
Är lite stolt över min gröna lilla pärla...vi kan mer än folk tror;-)

Och så till en kommentar som jag fick bitchslappad i ansiktet direkt i från One Tree Hill, "du offrar dig för alla och det är därför vi älskar dig"...ja nog är det så det är...men det är sån jag är....

Nu blev det rörigt men jag har fått ur mig en del i af.
Sov så gott nu.
Kram


Kommentarer
Postat av: sofie

d va otroligt roligt att umgås lite med dej:D

och jag diggar din bil stenhårt måste jag säga:D d är nätt och jämt att vi får in allla dom där grejjerna i våran jeep cherokee;)

hoppas vi ses snart igen:)

2009-09-14 @ 09:54:53
URL: http://sofief.bloggspace.se
Postat av: Henrik

försökte få tag i dig igår....men du var väll för upptagen. den där saken om att du offrar dig för alla...gäller det alla utom mig då eller? puss

2009-09-14 @ 10:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0