Svenska Hollywoodfruar...

Jag har varit ute på en längre promenad med gumman.
Vi tog strandpromenaden i solnedgången och det var väldigt skönt.
Tror att vi båda behövde det efter att jag körde fast på ett tal i matten.
Nu ska det bli lite knäckebröd
och den nya serien som startar på trean snart om svenska Hollywoodfruar.
Ska bli spännande att se vilka i-lands problem de lever med.
Jag vet ju att jag tycker att mina problem kan vara
otroligt löjliga emellanåt men denna gången
så kanske jag får se någon som slår mig, vem vet??
Serien visas i fyra delar med start i dag klockan nio.

Ska göra ett försök till att motionera på morgonen i morgon
då jag har arbete nästan hela dagen.
Har en liten paus på några timmar
och då jag ska hem och äta samt promenera gumman.

Men nu ska jag först avsluta måndagen innan jag går in på tisdagen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Måste va sjukt jobbigt att inte kunna återanvända smycken för 19miljoner...Och att altid behöva gå bakvägen in till hotel m.m....Vilka liv folk lever...

2009-09-15 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0