Slut för i dag...

Jaha, ännu en dag till ända.
Och det har gått i ett.
Först så var jag på arbetet, därefter så blev det skola.
Sedan ett möte med min terapeut som var så sabla jobbigt.
Men jag bet ihop och grävde ner mig i matteboken när jag kom hem
så nu ligger jag inte så långt efter sedan jag missade skolan i måndags. 
Känns bra och än så länge hänger jag med.
 I morgon blir det en timme matte och sedan två timmar naturkunskap.

När det är avklarat så ska jag faktiskt träna ett pass om jag vågar.
Sedan har jag ju hästarna nu torsdag till söndag så jag har nog så jag klarar mig.

Kommer att komma ett inlägg i morgon om en del av mitt nya liv...
saker som ska hjälpa mig att få en struktur alla dagar i veckan
för att så småningom förhoppningsvis kunna känna ett lugn inombords.
Mer om det i morgon.

Nu te och macka.
Sov gott, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0