Shit...

Shit, vilken natt med fruktansvärt dålig sömn.
Har snurrat runt runt och hoppats att det skulle släppa någonstans men icke.
Vet att det är löjligt att gnälla men vad tusan, jag är inte mer än människa.
Har mängder av möten i dag och ett prov som skulle avhandlats i morse.
Men det blev inte så, har precis mailat min lärare  få se när jag kan få tid till att skriva det.
Vill ju klara av det så fort som möjligt då vi börjar på ett nytt kapitel på onsdag.

Har även kontaktat en rad andra personer som jag ska ha möte med i dag
 men vet inte riktigt om de uppskattar min sjukdom.
Vi får se. Jag har lagt bollen i deras händer.
Jag klarar mig alltid men jag vet ju inte om de gör det.

Nu ska jag försöka rasta Grynet och vänta på svar från Peo.
Sedan blir det pluggning för hela slanten.
Tjohooooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0