Pizza och Idol med mor...

Nu ska vi kasta sopor och sen blir det sängen.
Jag och mamma har festat loss med varsin pizza
 och Idol så här på kvällen.
Satt fint med lite mat i magen.

I morgon blir det cykel till jobbet
och sedan ska vi städa undan lite här hemma,
samt gå igenom min garberob.
Måste göras för jag får inte plats.
Den svämmar över...
Kanske blir en tur till Claes i sjön alternativt ÖoB. Vi får se.

Ska även få upp mitt och Lisas konstverk på väggen.
Kommer passa fint här i vardagsrummet.
Synd bara att Lisa inte signerat sin...
får bli nästa gång vi ses!

Nu sopor...
sov gott, kramar


Kommentarer
Postat av: Lisa

Självklart ska jag signera! Man har ju planer på att återvända om man säger så=) Får väl se vem som åker först, du eller jag? Wnnerbäck i K-stad 21 Nov annars kanske jag kan hitta en APU plats uppe hos er nånstans? Isåfall vecka 9och10...Jag ska kolla runt lite först iaf. KRAM å GOD NATT

2009-09-10 @ 21:44:29
Postat av: Henrik

Lät inte helt fel =) lycka till med cykelturen, skulle jag behöva ta efter =)

2009-09-10 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0