Nya friska tag i morgon!!

I morgon hoppas jag på en ny frisk dag med nya fräscha tag.
Är absolut sämst på att vara sjuk och har inget som helst tålamod
att vara hemma och snora.
Men i morgon så ska vi upp och ta nya tag.
Motionera och äta bort min sjuka.
Det är vad jag ska göra.

Fast det är inte riktigt sant för jag vet att man ska ta det lugnt under sjukdom.
Men jag hoppas på en piggare och gladare hjärna.
Vill vakna med en positiv syn på livet och ny energi.

Har ju faktiskt städat lite här hemma i dag och tagit tag i min enorma klädhög på golvet i vardagsrummet. Det behövdes, hittade massor av saker som jag glömt där. Lite skadat jag vet men vänta bara tills jag ska gå igenom min garderob. Men det kan jag inte göra förräns någon frivillig, av det kvinnliga könet, anmäler sig att hjälpa till. För hjälp är något ja verkligen behöver till alla mina kläder.
Någon som känner sig sugen kanske?
Bara att höra av sig...jag bjuder på mat och trevligt umgänge=)

Nu ska jag krypa i säng, klockan har sprungit i väg alldeles för mycket.

Sov så gott alla söta...
Och Lisa jag tänker på dig...
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0