Nu tar vi transporten och far mot Falun...

Nu ska jag bege mig mot Heden.
Det är dags att jag och Grynet hämtar transporten och styr kosan mot Borlänge,
vi ska där plocka upp Peo. Han är antagligen framme snart
så det är väl bäst vi skyndar långsamt.
Det är vår första anhalt sedan åker vi vidare till Falun.

Ska bli så spännande att se föungen i dag som varit borta i två månader ungefär,
lite mer...antar att han har växt som ogräs och blivit en stor kille.
 Undrar bara om han bits lika mycket fortfarande?
Jag antar att jag kommer att få veta det snart...

Måste bara slå ett slag för våra bästa år....
den serien kan man missa så många avsnitt
och sedan när man börjar titta igen
så vet man exkat vad som har hänt..hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0