Mandel.

Jag måste bara tipsa om en superbra nätbutik
 som jag kollar in i varje dag och drömmer mig bort.
Och det är Mandel.
De har en butik i Göteborg på Södra Larmgatan också
men för oss som inte har turen att få bo där
kan shoppa deras underbara saker på nätet.
Butiken i Götet har funnits sedan 1999
och deras shop på nätet i bloggform sedan hösten 2008.
Bemötandet jag fått de gånger jag beställt från deras blogg
har varit fantastiskt. Alltid så gulliga och trevliga,
servicen är något utöver det vanliga. 
Varorna tas in i mindre mängder så att det gäller att vara först till kvarn
och det uppskattar i af jag
som inte tycker om att se ut som alla andra.
Märken som säljs är Vila, Itchi, Only, Object,
Pieces samt några övriga märken i mindre kvantitet.

Eva som äger Mandel har även en blogg
där hon skriver om vardagen och kommande plagg,
ibland frågor hon om det är saker som vi lnskar ska komma in i butiken osv....
Evas blogg------>klicka här


Använd länken nedan så kommer du till hemsidan.

--->Klicka här<----

 

   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0