Mamma kommer snart=)

Mamma är på väg...
Åhhh...ska bli så gött att hon kommer och hälsar på!!
Är så länge sedan vi sågs, kan inte ens minnas när det var sist...och då är det länge sedan. Antar att hon sitter i bilen nu och jag tror att jag ska skynda mig och diska samt även duscha innan hon trillar in genom dörren...
Hmmm, ja jag hinner så mycket som jag hinner. Men lika bra att börja på en gång.

Köket har faktiskt fixats lite så det är en bra början.
Man kan gå in där nu=)

Till Mia:

Sorry Mia att jag inte kunde komma hem till dig i kväll...
Hade varit superskoj men jag hoppas du förstår,
någon annan kväll som kan passa?
Eller en fika i helgen?

Nu är mamma här=)

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hälsa till Mamsen!

2009-09-10 @ 16:34:27
Postat av: mia

Men tjejen inte behöver du förklara, var ju dessutom en chansning på om du kunde var ju kort varsel.. :) Ja är lite krasslig så kanske lika bra att du inte kom :) hoppas du har trevligt me mamma, jobbar lördag men ev. söndag? kramar

2009-09-10 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0