Lästal...varför så svårt?

Nu är mattelektionen avklarad.
Har fortfarande två kluriga lästal att klara av men sen kommer det lite lättare saker att ta itu med. Förstår inte att det ska låsa sig när jag ska göra lästal, för när man sedan ber läraren om hjälp så känns svaren samt uträkningarna så självklara. Blir så arg på mig själv som inte förstår.

Dock blev det ingen promenad i morse men jag var helt slut.
Förstår inte att jag kan vara så trött hela tiden? Kan ju inte vara helt normalt. Läkaren och min terapeut säger att det är för att mina reserver är helt uttömda men när fylls de på igen? Har ju varit sjukskriven mer än ett år nu...och inget händer. Men visst jag är dålig på att ta hand om mig och ta det lugnt. Jag vet. Och även fast jag är medveten om det så gör jag inget åt saken, jag är liksom handlingsförlamad när det kommer till mig själv och min kropp. VI disskuterade ju mina måsten och mina krav på mig själv att jag ska vara duktig hela tiden på terapin senast men jag verkade inte få in något i min feta skalle trots att allt jag säger är så jäkla klämkäckt och klokt på plats i rummet på Fiskgatan. Gaaaahhhh, bli galen.

Tror jag ska låna ut Grynet en vecka och sedan låsa in mig i ett rum och inte komm aut förräns det känns en aningen bättre. Kan man göra så?

Nu blir det en kopp te, matte och lite mail som ska skickas...

Ha en go måndag, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0