Lång dag...nu sängen...

Nu har jag slutat arbeta för i dag.
Och min kropp är helt slut...eller snarare psykiskt slut vill jag säga.
Har varit mycket i dag, så mycket att jag somnade när jag pluggade naturkunskap. Det är inte bra, ligger ännu mer efter nu då min planering var massor av plugg i dag. Vad ska man säga, inte alltid det går som man vill.

Jobbade på förmiddagen och körde sedan var det hem och plugga/oplanerad sovning, därefter tillbaka till jobbet för att lasta och åka till Rättvik. Fröken hade provlopp i dag och Bosse skulle snabbköras. Gick väldigt bra även om det var lite segt i värmingen och man fick vara på damen hela tiden. Men det sista sväng så vaknade lilla madame så då gick det snabbare än snabbast....duktig tjej!!!!

Nu ska jag dricka lite te och ta en snabb dusch, blir tidig säng i kväll!!
Ha det, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0