Halloooooo!!

Halloooooo!!
Hur har ni det i dag i solskenet?
Själv ska jag åka och hämta lite paket innan jag kliver in i duschen
och styr kosan mot Borlänge och Hedemora.
Ska nämligen in på Jula och kolla stallskor
samt in på Vero moda för en provning.

Tror jag till och med ska köra på klackar i dag.
Känns som en sån dag.
Har arbetat i dag och vi var i Rättvik och körde snabbjobb på banan. Gick riktigt bra och i ett lagomt tempo. Hästarna var starka och pigga men tokade sig inte alltför mycket. Älskar verkligen att arbeta med djur. Det är liksom min grej och jag anar att min tid hos Peo närmar sig sitt slut. Jag vill inte men vi har pratat om det i dag och jag ska fortsätta hos honom på sidan av då jag finner sådan terapi av att vara med hästarna. Kan inte sluta nu för det är dem och Grynet som jag tycker är livet just nu. De får mig att må bra.
Vi får se hur det slutar men det kommer nog att bli bra. Det är vad jag hoppas på.

Men först ner på Noret och hämta paketen...
så spännande då jag inte vet vad som kommer=)
Me like surprises!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0