Fresh...

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Har fått lite inspiration till min hälsa precis.
Jag vet vad jag vill och att det krävs en hel del för att komma dit.
Har fått se lite bilder på en gammal vän på facebook
i dag som fick mig att öppna ögonen.
Alla kan.
Så även jag.
Men precis som alla andra får jag kämpa
och det kommer inte serverat på en silverbricka.
Inte för att jag trott det men i min enfald så har jag innerst inne hoppats
att det ska vara desto lättare.
Nej nu jäklarns så tar jag nya tag.

Nu ska det bli bra detta.
Kan ju inte hålla på som jag gör nu.
Det fungerar liksom inte.
Jag mår inte bra av det.
Och mår man inte bra av något så får man ju ändra på det.
Svårare än så är det inte.

Fresh start from now and on....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0