Bortsprungna hundar...suck....

Nu ska jag skicka i mig några knäckemackor.
Mamma ska dricka en kopp kaffe.
Sedan blir det fort in till Heden för att lasta häst
och sedan styra näsan mot Bollnäs.
Start i kväll!

Jag är helt slut redan då jag varit till skogs
ett bra tag på jakt efter två hundar.
Nämligen mitt egna lilla troll
samt Tobias som stack efter min skitunge.
Oron fanns i kroppen
samtidigt som jag vet att det är väldigt robusta hundar.
Men det visade sig i slutändan
att grannarna tagit med dem på svampplockning.
Vad ska man säga?
Huvudsaken är att de är hemma och välbehållna
men i fortsättningen tänker jag undvika dessa grannar
för jag vill inte ha fler bortsprungna hundar....

Slutet gott allting gott!

Ha en trevlig lillördag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0