200 kronor kvar...

Nu ska jag krypa till kojs.
Trött efter promenaden
 och ska faktiskt försöka komma upp imorgon...
i tid så jag hinner äta en frukost innan jag drar.
Funderar på att gå milen efter jobbet i morgon
innan jag sätter mig med matematiken.

Nu under kvällen blev det enbart teve som bakgrund.
Har gjort alla de där sakerna som jag skulle skjuta på morgondagen.
Sånu har jag 200 kronor kvar att leva för denna månaden
och jag antar att de kommer gå till bensinen.
Känns väldigt upplyftande men jag hoppas på att få lite extrajobb
så det kanske kommer in lite stoleros.
I morgon har jag ett på gång som jag hoppas få lite peningar för,
lite är bättre än inget!

Men det är skönt att räkningarna gick runt denna månaden.
Nu ska vi bara överleva.
Och jag måste ju vaccinera Grynet också...
så löser det sig inte med lite extra jobb
får jag nog flytta till Stockholm och gå på gatan.

Jaja...det mesta klarade jag av, det får jag vara nöjd med.
Mailandet är avklarat och det känns bra,
nu väntar jag bara på lite svar.

Jag är nöjd med dagen.
Har hunnit med mycket och ändock fått i mig ett mål mat.
Hoppas jag får sova gott i natt så denna dagen känns fulländad=)

Dröm sött nu alla små söta kex därute...
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0