15 000 steg om dagen!!!

Hohoho...
Läste i friskis och svettis pressen att man måste gå 12000 steg om dagen
för att bibehålla sin vikt om man är i min ålder...
hur många steg ska man då inte gå om man vill gå ner i vikt?
OMG...vill nog inte ens veta...
men nu har jag ett sikte på att klara av 15 000 om dagen
 från och med tisdag.
 Varför just tisdag?
Jo för att jag måste byta batteri i min stegräknare först och främst
och sedan kan jag knata och gå.
Men nu är inte detta nåot jag kommer följa slaviskt
mer än att jag måste klara den första gränsen på 12 000 steg
 och det är för att jag ska få in betydligt bättre rutiner.
Sedan har jag satt ett maxtak på 20 000 steg
för att jag inte ska kuta ihjäl mig bara för att känna mig duktig.

Det viktigaste nu är att jag börjar äta regelbundet
och sedan går dessa stegen.
KOmmer nog bli en bra start denna veckan då jag har hundarna...
Tobias vill ju gå lååååångt precis som Grynet
så det ska han få göra, jag lovar!!

Men nu ska jag sova.
Nöjd över mitt beslut som jag precis tagit.
Målet med detta då?
Jo att se ut som jag gör på kortet jag lade in i går
när jag sitter på tåget över till Köpenhamn.
Huden klar och fin och en fin ansiktsform.
Kroppen var minst lika snygg
och känslan jag hade inombords är oslagbar.
 Sååå skön.
En hälsosam och stark kropp var vad jag hade.
En snygg och sexig kropp.
Me likey;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0