090909

Hello! I dag är det dagen med alla 9:or.
Är det domedagen eller en lyckosam dag?
Man kan ju hoppas på det senare i af.

I dag har jag lyckats ta mig ur sängen och promenerat i cirkus 45 minuter.
Känns bra i kroppen men måste försöka hitta en lite längre sträcka men än så länge nöjer vi oss med denna, kan väl kanske vara bra och variera lite framöver men gumman och jag ska vänja oss först och få en fast rutin. Nu är det långsiktigt som gäller. Väldigt långsiktigt.

Det blåser ute och jag är rädd att det finns risk för regn. Har enbart en häst att köra i dag då vi ska till banan i morgon. Ska bli lite snabbjobb för fröken och lurven i dag. I morgon på banan blir det småpojkarna...
Gamlen ska ut i lopp på måndag i Rättvik. Lunchtrav och jag håller tummarna nu för att det blir ett bra spår. Kanske bakspår? Då slipper han ju gå fram till vingen och kanske suger tag i bettet när framförvarande häst drar i väg? Värt ett försök i af...bara o hoppas..

Sedan bjuder min dag på matematik.
Ligger lite efter men ska försöka jobba i kapp i eftermiddag.
I morgon kommer förhoppningsvis min kära mor.
Vore trevligt att få träffa henne lite...
FÅ lite saker gjorda med en puff i ryggen...

Nu jobb!!
Ha en bra dag, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0