Trevlig kväll med trevligt sällskap

Trots min sabla dag så har i af kvällen varit härlig.
Skönt att få avsluta dagen på ett bra sätt.

Haft en trevlig kväll med Thomas, Ingela och Lisa.
Smärtorna har varit jobbiga
men jag ska försöka att få sova lite i natt
så kanske det lättar lite till morgonen.
Kommer nog vara stelt att komma ur sängen
men förhoppningsvis så lättar det under dagen.

Vi har ätit god mat i form av kyckling
med ugnsrostad potatis och tzatsiki.
Satt fint i magen då det inte blivit
mycket annat intaget under dagen.
Hade sådan tur att det blev dessert
också i form av Rättviks glass med smak av
hasselnöt och choklad!!!
Det behövde jag efter min underbara dag;-)

Snackat och haft trevligt.
Precis som det ska vara.
Hann även se Desperate Housewives....
vardagslyx=)

Sweet dreams, pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0