Systembolaget i Falun.

Ohhh, jag glömde ju berätta en sak.
Sprang ine en snabb sväng på systemet i Falun i dag.
Deras nys fräscha lokaler som var fantastiska
och jag kan tänka mig att det är en fröjd att arbeta där.

Träffade kära Maggan och resten av staben,
detta goa gäng som man kan vara lit rå i munnen med
utan att någon tar illa vid sig;-)
Karin som jag inte sett på ett tag var såååååå snygg,
en helt ny tjej,
så jäklarns snygg, min nya inspiration=)

Frågade lite snällt om jag kanske kunde få arbetsträna hos dem...
och det fick jag väldigt gärna göra=)
Såååå roligt att höra och det gladde mig.
Nu ska jag prata med Anki och Peo,
sen får vi se hur vi ska lösa detta på bästa sätt.

Men en sak är säker att jag kände mig verkligen välkommen tillbaka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0