Skit piss o f*n....

Vilken skitdag.
Jag önskar verkligen att denna dagen aldrig existerat.
Skadad, trött och med en sabla smärta
som ilar som knivar genom ryggen
är bara en del av dagens skit.
Att hästen sedan trasat ett åkdon
samt rammat en gärdesgård gör väl inte saken bättre.
Hästen klarade sig dock utan en skråma
och det är jag tacksam för.

Vill att någon duschar mig och tar bort det onda.
Sedan vill jag ha en glassbytta
och ligga på min soffa i en förhoppningsvis, om möjligt, skön ställning.
Men det är väl kanske för mycket begärt en skitdag som denna.
Inte nog med vansinnesfärden, jag blev sparkad inne i stallet också.
Men vad gör man när krafterna är jelt bortsinade?
Jo man tar bara emot det och orkar inte annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0