Migränmåndag.

Vaknat med migrän.
Skit också.
Förmodligen stressade jag upp mig så otroligt i går för matteprovet
 som jag skulle göra i dag så att det visade sig nu på morgonen.
Lite onödigt men bara att försöka kurera mig och må lite bättre.
Blir lite trött på mig själv att min kropp kan protestera så hej vilt
så fort det är något som jag är nervös för eller som är lite jobbigt att genomföra.
Migränen kommer sällan när jag ska göra något kul.
Och det är i och för sig bra men man skulle vilja "styra" den lite mer.
Men det går nog inte.
Om man inte kan lära sig att lyssna på sin kropp ordentligt då.
Kanske där man börjar...(smart Ullis)!!!
Prio ett...att lyssna på min kropp.
Med (ny)start i dag.

Ska kura ner mig i soffan nu med hundarna och försöka att bli lite piggare.
Ha en lovely måndag, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0