Liten vilopaus...

Har arbetat klart och ska alldeles strax lägga mig ner på soffan och försöka sova en liten stund. Är trött och har fruktansvärt ont i kroppen men jag skulle vilja att de lade sig lite inför eftermiddagen som ska spenderas i Borlänge. Lisa och Ingela vill till Kupolen och jag kan mycket väl tänka mig att se lite nytt folk. Någon shopping blir det inte för min del men man kan ju alltid önska och drömma. Tipsa de övriga i sällskapet om fynd=)

Jobbet gick helt ok.
Hästarna var snälla och det var skönt att det inet var någe tok på gång.
Fröken hade en rekat i rumpan så det ska bli spännande att se hur hon reagerar på banan i morgon. Förhoppningsvis så är hon lika pigg och fin då.

Hundarna har fått en skön promenad och när jag sovit har vi lite ärenden som ska avklaras. Lite paket som ska skickas tillbaka samt lite papper som ska skrivas ut. Lite stressande nu men skönt när jag fixat det.

Nu kan jag inte hålla ögonen öppna längre...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0