Lååång dag...

Vilken lång dag.
Den har gått upp och ner.
Verkligen skyhöga berg och tokdjupa dalar.
Men arbetet klarades av.

Sedan blev det en kort vila som blev en lång vila
då jag däckade så fort de smärtstillande
hade gått in och börjat verka.
Kroppen behövde det.
Dock missade jag fikan med Mia på grund av att jag sov när hon ringde,
så himla typiskt men jag hoppas på en annan gång...snart!
Vilan var välbehövlig då Thomas ringde
och väckte mig så jag i turbofart fick duscha
och fixa mig innan det bar av till Borlänge.
Men jag var i tid!

Borlänge var trevligt och det fanns mycket fint i butikerna.
Fick med mig en svart tubhalsduk hem
så nu blir det att kasta den som jag haft i hundra år.
Eller tvätta och lägga till förvaring i källaren. Vi får se.

Nu ska jag tjöta lite med Lisa innan vi ska krypa i säng.
De far ju hemåt mot Skånalenad i morgon och då kommer det att bli tomt.
Men jag hoppas på att få fara nedåt landet framöver...

Sov gott, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0