Körslaget med en av Sveriges snyggaste=)

Sitter och kollar på premiären av Körslaget på fyran.
Hade varit lite kul och gå ut i kväll
men regnet bjuder inte till då det ösregnar här ute i Alvik.
Såååå tråkigt men gött och vara inne.
Öppnade dörren så att hundarna skulle få gå ut precis
men de var bara tre av fem som var intresserade.
Grynet gick ut på trappen,
upptäckte att det regnade och vände omgående.
Petra valde att inte ens resa sig. Tokiga sötnosar!!

Men tillbaka till Körlsaget.
Hittills är det paus men det som uppträtt so far
tycker jag ha gjort det bra.
Det är team Stefan, Amy samt Andreas.
Vilken som är bäst...
ja jag kanske får böjja mig och säga Amy.
Men det är två team kvar så de ska bli spännande att se.

Och Gry Forsell som ganska nyligen födde en liten
är såklart programledare.
Och shit vad snygg hon är, det lyser om henne!
Så vill jag med se ut...lätt en av Sveriges snyggaste!!

Nu ska jag återgå till soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0