Jobb- Skola- Jobb!

Nu är det så att jag jobbat och gått i skolan.
Och nu ska jag tillbaka till jobbet.
Har nämligen en häst kvar att köra så jag tänkte ta tag i det nu.
Klockan e ju närmare fyra
och när jag kommer hem så ska jag duscha samt plugga.
Har ätit för mina sista pengar i dag.
Var så jäklarns hungrig så det fick bli en kebab i bröd.
OMG, vad gott det var...

Hundarna ska få följa med och springa lösa...
de har lika roligt varje gång och min önskan är att de ska få vara lyckliga.
Det enda som betyder något!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där med pengar är inte roligt!! räcker aldrig till slutet i månaden hur mkt man spar å snålar köper mat för halva priset jämt...uselt det där med pengar,

2009-10-15 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0