Fika med Mia!!!!

Hallo....
Jag lever men dagen har gått i ett
så jag har inte riktigt hunnit sitta vid datorn och blogga.
I vilket fall som helst har allt på mitt schema prickats av
och ändå har jag hunnit med att gå på hockey.
Det ni.

Det bästa på hela dagen var i af att jag äntligen
fick träffa underbara Mia över en fika på Siljan.
Har inte varit på det fiket på flera månader
men det var sig likt, kanske lite dyrare än sist;-)
Men jag tog bara en smörgås
och ett glas vatten och det smakade gott i lilla maggen.
Sällskapet var bäst och jag har saknat henne så mycket.
Vet inte riktigt varför det tagit så lång tid mellan gångerna
som vi träffas men jag antar att det är scheman
och sådant som sätter käppar i hjulet.
Men vi får nog ta och slopa våra ursäkter
och ta oss i kragen lite oftare faktiskt!!!
Saknar juh!!!
Vi gock igenom livet och vad som hänt på sista tiden...
och klockan bara sprang i väg.
Men trevligt var det och jag ser framemot att göra det igen.
Snart!

Efter att jag lämnat huset i Alvik för att flytta hem(otroligt tomt)
så packade jag och gumman upp här hemma
så alldeles strax ska vi krypa ner i en renbäddad säng, loooove!!

Blev hockey i kväll som ni ser i det tidigare inlägget
och matchen slutade efter många om och men 2-1...
Leksand vann med nöd och näppe,
en av de sämre matcherna jag sett...men men...
förhoppningsvis rycker de upp sig till nästa match!!

Sov så gott...det kommer vi garanterat att göra!!!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0