Feber...

Jag har feber.
39,1.
Dumma, dumma kropp som inte kan hålla sig frisk.
Otroligt retsamt men bara att acceptera.

Nu ska jag knata med dogsen runt kvarteret
för att sedan duscha VARMT och sedan söööööva!!
Har ju arbete och skola i morgon
men det kommer att bli en tung dag om inte det lättar här snart.
Klagosång.....

Eftermiddagen gick åt till matte och lite ösmn på soffan.
Var helt slut och frös som en toka...en filt och två hundar ovanpå mig
gjorde det desto bättre. Blev varmt och gott....o så mysigt sen då=)

Behöver pengar...någon som har lite jobb åt mig?
Så jag kan tjäna några stoleros och överleva månaden som kommer också!!!
Bara att hojjta till vettni!!!

Sov gott och dröm sött...
Kramar


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Ulrika! Vad roligt att du gillar plaggen :] Hoppas du kryar på dig, kanske koftan kan värma lite extra! Kram Lovisa

2009-10-20 @ 23:24:21
URL: http://petit-handsewn.se
Postat av: mia

Ulrika, de är meningen att man ska ta de lugnt när man har feber, de är farligt och jobba när man har de, man kan dö, eller bli dödssjuk och få typ hjärnhinneinflammation! Ta hand om dig! kramar

2009-10-21 @ 08:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0