Jag gjorde det!!!!

Vet ni vad?
Nej, klart ni inte vet...
jag masade mitt feeeta arsel ur sängen i morse
och pallrade mig i väg till jobbet.
Och inte i bil som allla andra dagar.
Jag cyklade!!!
Med gumman i korgen så tog vi oss hela vägen ut till Heden
levandes och i tid till arbetets start.
Kändes jäkligt bra och jag är stolt över att jag klarade av det.
Mina ben är lite trötta nu men det är ju enbart positivt.

Ska försöka hoppa in i duschen och cykla ner på noret en sväng.
Ska in på Solblomman samt skoaffären...
kan inte namnet men den som ligger bredvid Lucky.
De brukar ha lite guldkorn och kan vara värt ett besök,
behöver nämligen ett par boots så tänkte kolla in
om de har någe snyggt tills jag tjänat in lite stoleros.
Men först måste jag bara dusch samt kasta in första maskinen tvätt.
För det är vad denna fredagskvällen kommer att gå åt till, tvätta=)
Men det är lugnt, kommer att bli en mysig kväll
tillsammans med min lilla skrutta
som just nu ligger här bredvid på rygg och snusar i sömnen...
<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Glöm inte att du inte har fotbroms på cykeln=P

2009-10-09 @ 18:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0