Bra svampställe...=)

Nu börjar jag tina upp lite mera.
Tog in hästarna innan jag åkte ut till Alvik igen.
Hundarna har varit med ute i skogen
och plockat trattisar och de är helt slut nu.
Mycket rännande
och undersökande i en ny skog men roligt hade de allihopa.
Så härligt att ha dem med.

Vi klarade precis oss undan
innan den snöblandade sörjan ramlade ned från himlen.
Och tur var väl det för sen vräkte det ner
medans vi satt i stugan framför brasan och rensade svamp.
När det var avklarat så förvälldes den
och sedan lagade vi till lite mat.
Gott som tusan var det efter en dag i skogen.

Snart ska jag masa mig in i duschen
för att försöka återfå den sista saknade värmen.

Dagen har varit lugn och härlig.
Gav mig själv en sådan dag inför veckorna som kommer nu.
Har ju ett kortare studieuppehåll med naturkunskapen för att jag hamnat efter och nu har jag chansen att komma i kapp, vilket jag ska göra. Likadant med matten, jag ligger efter då jag blev sjuk när det var prov och sedan har jag inte hunnit göra det. Tiden räcker inte till men jag ska ta mig fan klara av dessa kurser innan jul. Kommer aldrig förlåta mig själv annars.
I morgon har jag en dag som jag inte hinner med egentligen
men jag ska försöka så gott jag kan
och sedan sätter allt plugg i gång på allvar under tisdagen.

Ja ni ser ju hur social jag kommer att vara framöver.
Men jag finns här jag lovar och ni kanske får tjata lite för att få min uppmärksamhet alternativt påminna mig om det är något jag glömt...mitt minne är inte riktigt med mig nuförtiden...hemskt ledsen men med lite påminnelser så går allt!!! Hoppas ni förstår...

Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0