Dagens lunchtrav i Romme.

Nu är jag hemma efter dagens arbete.
Vi har varit i Borlänge på trav.

Gamlen startade i lopp två.
Och det gick inte alls.
I värmningen såg han helt okej ut
men sedan stod han och stelnade till efter provbilsstarten.
Och när han körde prostarten precis innan loppet
så gick det inte alls. Men bakspår var nog rätt bra för honom
i bilstart och vi får hoppas att vi kan få honom frisk nu
och sedan hitta ett passande långlopp.
Men först och främst så ska vi få honom hel.

Bosse startade i lopp åtta.
Marie-Lousie var supernervös men vågade faktiskt kolla på hela loppet.
Och lilla Bosse sprang.
Han var med från starten och låg i andraspår bra länge.
Sedan gick tre hästar fram och lossnade från den stora klungan,
en av de tre var Bosse.
Sedan höll sig loppet så och första starten sprang han in på en tredje plats.
Bra jobbat där lille gubben....jag vet ju att du kan;-)

Beauty Class med Jörgen Westholm i från RIX FM stallet
stod ängtligen en seger
och det var otroligt roligt att se att det blivit framsteg.
Marinekungen som Doktor Johansson är delägare i
kom på en fjärde placering då han inte verkade orka
de sista metrarna fram till mål.
Men det blev pengar och lite poäng.
Alltid positivt!!!

Vi skulle kört lite hästar när vi kom hem  men insgå att det blev så stressigt.
Jag ska ju ändå köra Lina i morgon så då kan vi köra de övriga offren samtidigt.
Blir lite jobb på lördagen också men det blir så i bland.
Förhoppningsvis så får jag en trevlig lördags kväll
 tillsammans med någon/några.

Nu blir det duschen
och sedan ska jag nog slumra lite kort innan matchen i kväll.
Egentligen skulle jag nog vilja sitta hemma
men ändå inte...fröken beslutsångest här=)

Trevlig fredag...med massa fredagsmys till er söta!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0