Bums i säng...

Nu ska vi bums i säng.
Gick hem till Thomas efter hockeyn och gjorde dagens goda gärning.
Och det känns som en väl vald sådan.
Fick lite mat med mig hem så nu har jag återigen lite pasta.
Känns bra, kan äta lite pasta och ketchup igen=)

Jobb till morgonen men en liten sovmorgon
 fick jag av min snälla arbetsgivare.
Känns så sorgset att inte få vara kvar där
men livet går vidare och jag hoppas på att trivas där jag hamnar...
vart jag nu hamnar.
Skrämmande...men jag njuter så länge jag kan.

Hockeyn slutade med 4-1.
Motståndarna lyckades skyffla in ett mål
när det var sju sekunder kvar.
Men det var väl åtminstone godkänt i dagen match.
Jag tycker inte bara att det ska räknas i vunna matcher
om det gått bra eller inte.
Spelet måste fungera och gör det inte det nu
eller inom det närmaste...
hur ska det då fungera om det återigen blir kval?

Nog om hockey.
Sista slurken cola som jag fick som färdkost
och sedan ska vi mysa.
Läser just nu en spännande bok som min mamma fick välja ut.
Har nämligen x-antal böcker
som jag inte hunnit läsa ännu(skönt med ett lager)
men när jag ska välja en ny så faller beslutsångesten in.
Jag kan inte välja.
Så i går fick min kära mor välja
då hon redan har hunnit läsa allihopa.

Sov gott och dröm sött.
Det ska vi göra....
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0