Vet ni vad?

Vet ni vad?
Nu tänker jag stänga ner denna apparat.
Ska i säng tidigt för att göra ett mycket bra försök
till att komma upp till morgonen.
Tanken är att jag ska plocka upp Petra
och köra henne till jobbet.
Självklart ska jag också göra ett gott försök till att arbeta.
Få se hur bra det går. Värt att testa i af.
Sedan blir det, om jag har ork, ett besök på tulavippan och lopnor.
Har span på en grej.

När det är fixat...då ska det sövas!!!!
Har nämligen planer med sötaste i morgon kväll.
Och så ska jag försöka lämna tillbaka lite saker
som jag ville återlämna för länge sedan men inte fick...
har liksom ingen användning av dem nu längre
men har varit enormt tacksam för att jag fått låna dem. 

Har haft ett samtal med en käraste i kväll moch när han åkte härifrån så kändes det lite bättre även om det inte är lätt för stackaren nu. Har varit i hans sits men valde tooookfel då vilket jag ångrar i dag men kan ju inte göra det ogjort så vi får se hur detta slutar. Förhoppningsvis till det bästa!
 
Ohhh...på tal om något anmnat i mitt redan röriga inlägg så har jag ordnat hundvakt till den 28:e!!!! Mamsen ska mysa med hundarna så att jag kan vara på inflyttningsfest och inte känna mig stressad...utan jag vet liksom att det har det toppen med mamma och säkerligen blir bortskämda;-)

God natt och sov gott...
fröken förvirrad ska nog gotta lite och sedan krypa till kojs.
Pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0