Vad jag drömmer om....

TARTAN MUGCOUNTRY TARTANALL OVER STAR BABYSHIELD CUSHIONSVERMONT BEDDINGCASTLE PIN STRIPEREPSTAPE

Det här är vad jag önskar mig just nu.
 En semester på ett gammalt slott.
Fina omgivningar för långa promenader med hundarna,
sedan gå in i värmen och krypa upp bland mängder av filtar
och kuddar för att läsa en bok och dricka en kopp varm choklad.
Ljuvligt!

Bilderna ovan som ger mig den önskan kommer
från Gant´s hemsida där jag ofta kan sitta och drömma
om att deras ljuvliga saker ska få flytta in i mitt hem.
 När jag blir rik, då kan jag lova er att jag ska införskaffa
mina första sängkläder från detta märket!!!
Love them!!!

För att komma till deras hemsida
och webshop klicka på bilderna ovan eller denna länken....---->Gant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0