Snöar.

Nu när jag kollar ut genom fönstret så snöar det.
Åhh...herregud säger jag bara...kan det liksom inte bestämma sig om det ska ligga kvar och bli riktig vinter eller om det ska vara barmark? Jag röstar för riktig vinter. Gud så gott det skulle vara. Blir lite ljusare och mysigare att vara ute på kvällarna för oss mörkrädda...man blir piggare och gladare...snälla snön stanna på marken nu!!!

Har arbetat på morgonen med jordens migrän.
Men min envishet är det absolut inget fel på.
Har jag nog så det räcker och blir över...
kanske någon som vill ha lite?
Säg bara till så får ni lite...

Kört två hästar och vara ruskigt effektiv
men på slutet tappade jag gnistan lite
och det kom en lätt irritaion vilket inte är så likt mig
men det beror nog på huvudet.
Dock alltid lika underbart att vara i stallet
och jag trivs enormt bra.
Det är ett lugn som får mig att andas.

Har alldeles för mycket i huvudet på en och samma gång just nu.
Det är framtiden, kärleken, mig själv,
EKONOMIN, skolan...allt i en salig röra.
Om jag kommer fram till något?
Njae...kan jag inte påstå...men jag borde...snart....

Nu duschen...


Kommentarer
Postat av: mia

de är inte så att migränen kommer från färgen igår? :) kramar

2009-11-10 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0