Perfekt match?

Jag undrar om det finns den där rätta.
Alltså i natt så fick jag höra att jag hade en
som jag passade så sjukt bra ihop med
och att vi borde vara tillsammans.
Men om det inte är så då...
vad är det som gör att man matchar varandra?
Alltså om jag tycker om någon
men den tycker inte om mig tillbaka eller vice versa?

Jag blir galen på alla frågor som uppkom efter den kommentaren.
För det är kanske precis så jag trodde att det var
men jag vet inte om jag kanske har fel.
Hur ska man veta någonting i denna komplicerade värld?

Jag är mer förvirrad än någonsin och vet att kärlek
kan både hjälpa och stjälpa en,
göra en till den lyckligaste i världen eller den olyckligaste...
kärleken ger antingen ett helt hjärta eller ett krossat hjärta.
Inget mellanting.

Skulle vilja ha lite medvind.
Börjar bli drygt at kämpa emot nu....

Vem är Mr Right för mig?
Finns han?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0