Orolig.

Nu har jag fikat länge.
Det har varit en jobbig en men samtidigt väldigt trevlig.
Dock så är jag orolig för den personen som jag fikade med.
Den personen mår inte bra
och jag kan inget göra för det krävs ärlighet för det.
Och tills dess den framträder så kan jag bara finnas.
Vänskap för mig handlar om ärlighet.

Jag är tydligt den starka.
Vilket jag aldrig trott om mig själv men jag börjar mer och mer inse att jag är sjukt stark och jag har klarat mig igenom så ruksigt mycket och jag är fortfarande i livet. Och hur det kan komma sig är då framförallt mina goa vänners existens. Även om de jag umgås med nu bara funnits med en kortare tid av mitt liv så har den tiden varit så värdefull för mig. Ni är fantastiska.

Nu ska jag kolla på OTH och därefter Gossip Girl.
Funderar på mat men kan inte komma på något.
Snark...
Så jäkla tråkigt och magen skriker.
Men men...får äta i morgon i stället när jag får in lite pengar på kontot.
Seee ya...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0