Nya småsaker till mitt hem...


Dessa ljusstakar(39,95:-/paket som jag spanat in på Jysk hemsida
får gärna flytta hem till mig och som sällskap till dem vill jag ha dessa:


De ovan är riktigt snygga och kostar 49,95:-/stycket
och jag vill åtminstone ha två...
men allra helst tre för då det är lite höjd på dem
så får man inte lika bra insyn
genom mitt superstora vardagsrumsfönster.
Skulle passa finfint!

Att förvara tidningar i har jag spanat in denna korgen
som kommer från samma butik:



Kostar 99:-/styck och jag skulle vilja börja med en...
Tänk vad lite små billigare saker skulle kunna göra för mitt lilla hem.
Bara att fortsätta drömma vidare...

Jysk.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0