Jobbat...

Jobbat.
Sista dagen för Petra och det är alltid tråkigt
när det är sista dagen oavsett om det är för en själv
eller någon annan go människa.
 Men jag har hennes nummer
och ska se till att hålla kontakten.
Supergullig tjej som är duktig med hästar.
Vi får se vad framtiden bjuder på för hennes del.
Oavsett vad så är jag säker på att det kommer gå bra.

Arbetet gick bra även om jag fick ett telefonsamtal
som fick mig att tänka på lite saker.
Är lite oroad över en vän men jag vet att denne kommer gå stärkt ur detta.
Vill bara finnas där tillräckligt mycket för denne.
Känns inte som att jag klarar det.
Åhhh....hur gör man, snälla kom med tips!!!!
Om du läser detta...så jag gör allt för dig!!!<3

Nu har jag diskat och bäddat.
Sådana saker som liksom ska göras.
Ska dricka min kopp te och sedan blir det målning av det sista.
Känns bra.
Lite trött då ja ginte kunde sova i natt men jag fixar det.

Vid fyra ska jag släpa mig i väg till Borlänge
med mina underbar små sötisar.
De ska sova borta i natt
vilkert jag har enorm ångest över
men jag vet ju att de kommer ha det bra.
'Men ändå...kommer vara tomt.
Väldigt tomt.
Men på söndag kommer de tillbaka från Hedemora
så får härda ut i två nätter.
Har börjat packa deras "resa bort väska"
 så de får lite mat, egna skålar och annat smått och gott.
De kommer ha det bra hemma hos min Mamma.
Säkert en aning bortskämda men de förtjänar de;-)

Dags att sätta fart?
Låter som en bra idé=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0