Intag av föda...

Nu ska jag inta dagens mat.
Det blir två frallor och ett äpple.
Har inte haft någon som helst matlust i dag.
Men jag känner att huvudet börjar dunka nu
så lika bra att jag äter något.
Sedan ska jag njuta av en kopp te
och lite mörk choklad till Grey´s
som börjar om en tjugo minuter ungefär.

Min dag har bestått av en långpromenad i ösregnet med hundarna.
Därefter åkte de ner i badkaret och blev rena och fina.
Tobias hade rullat sig i något mysigt i stallet
och det gick inte att bara skölja av så då fick han en schamponering.
Nu är båda två rena och fina
och man vågar borra ner näsan i pälsen igen=).

Har städat och plockat undan så att nu går det att röra sig igen.
Såg ut som att en atombomb slagit ner här hemma.
Till och med julpyntat lite grann.
Stjärna och adventsljusstake är framme.
Lite mysigt att det närmar sig jul.
Synd att snön lyser med sin frånvaro dock.
Men jag hoppas fortfarande.

För vad är jul utan snö på marken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0