Id Bare Minerals...

På tal om något ytligt.
Jag anväder enbart foundation i från Id Bare minerals.
Baserad på bergsmineraler som ger en fantastiks lyster.
Och det som är bra att den vårdar huden
och för mig som stundtals har lite sämre hud med finnar
och annat skit så är den suverän.
Den täcker naturligt och du får ett riktigt snyggt resultat
samtidigt som det vårdar och inte täpper till porerna.
Har använt den lääääänge nu och kommer aldrig att sluta.
Du kan till och med sova med den utan att den är dålig för huden.
Vatten, smuts...sitter som berget.
Helt enkelt perfekt!

Kostar en slant men då man måste ha så lite åt gången
så räcker en burk 7-9 månader.

Min första foundation köpte jag i Göteborg
och fick då rätt nyans utprovad
vilket alltid är skönt att få hjälp med.
Sedan har jag hittat en sida
som säljer Id´s produkter och till ett lägre pris.
Sara som har sidan är en superduktig och trevlig tjej.
Servicen och tillmötesgåendet har varit toppen och jag är helnöjd!!!

Kolla in hennes hemsida och tveka inte att kontakta henne för hjälp!!!
---->MakeupdesignBySara<------


Lip Guards - Newport Beach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0